hits

TB OI-OPEN

200m medley💙

Video av Thea

Har det som fisken i vannet

Jeg var ikke den eneste som tok bilder p stevne! 📸 Her er noen bilder en fotograf fra budstikka tok av meg og vennene mine:

Av Thea

 

 

 

 

SVMMESTEVNE STUPEVIDEO

av Thea

SVMMESTEVNE

Her er noen bilder jeg tok p stevnet i helgen! (Det nederste er fra oppvarming/innsvmming, som var litt skummelt😆. De andre var litt eldre, og veldig mye raskere....😂) Sry for at de er s drlig kvalitet .

av Thea

DANS

 

Her er et lite innblikk fra min dag p trening. N som vi er ferdig med alle forestillingene lagde vi vre egne juledanser denne timen. Dette var min tredje danse time den dagen s jeg var ganske sliten og trtt, men dansen ble ikke s verst da :) Hper dere likte innlegget!

 

Steffi <3

TURN

 

Bilde fra treningen min forrige uke! Gjerne kommenter innlegg dere nsker se:)

skrevet av Maria

SPAGATEN

Processed with VSCO with g3 preset

 

Hei, jeg skal dele noen tips til hvordan man kan bli mykere og g ned i spagaten. Hvis du gjr disse tipsene hver dag s kommer du til bli mykere p kort tid. 

 

1. Varm opp. Fr du tyer burde du varme godt opp va 10-15 minutter snn at musklene er varme fr du tyer. Det er ikke farlig om du ikke varmer opp, men man blir mykere raskere hvis man varmer opp :)

 

2. Ikke ty for mye. Mange tror at hvis man vil g ned i spagaten p kort tid s m man tye s mye som mulig, men det er ikke sant. Hvis du tyer for mye blir kroppen din stl. Spesielt hvis du tyer veldig ekstremt, da blir musklene stle og da blir du ikke mykere. Derfor er det smartere tye annenhver dag. 

 

3. Hvis du vil g ned i guttespagaten s er denne velsen veldig hjelpsom. Finn en vegg og sett deg helt inntil veggen, ta bena opp langsveggen og legg deg ned p ryggen. Split bena fra hverandre s langt ned du kan, mlet med denne velsen er at bena dine skal s langt ned som mulig. Hold posisjonen for 2 minutter ogs sakte trekk bena inntil deg nr du er ferdig. 

 

4. Hvis du vil g ned i jentespagaten s hjelper denne velsen. Velg en fot som du setter foran deg, la den andre foten gli bakover s langt du klarer. Pass p at kneet som er foran deg IKKE passerer trne dine. ha rett rygg og press hoftene ned. Hold denne posisjonen i 2 minutter ogs sakte trekk bena inntil deg nr du er ferdig. 

 

5. Husk puste. Nr du puster tyer du bedre og da blir du mykere. 

 

Hper disse tipsene hjalp og husk hvis det ikke gjr vondt s kommer du ikke til bli mykere ;) 

 

Skrevet av Steffi <3

TSPISS

Her er et til innlegg om ballett, kommenter hva dere vil at jeg skal legge ut!

 

Av Sophie

SVMMING

Her er ett innblikk fra treningen min🐬💦 Jeg skal p stevne i helgen, det blir gy 😁, og kanskje jeg fr tatt noen bra bilder!

Av Thea 

TURN

 

Dette er mitt frste innlegg! Jeg driver med troppsturn, som er turn i lag. Vi konkurrerer i trampett, tumbling og frittstende. Jeg trener med laget mitt 6 dager i uken. Om 2 uker skal vi p konkurranse, s det kommer bilder derfra. Gjerne kommenter forslag til hva dere nsker innlegg om:)

 

Skrevet av Maria 

BALLETT

Ballett

Hei! Dette er vrt frste innlegg s vr s snill ikke vr s brutale mot oss. Jeg skal dele tips til dere som skal begynne/driver med ballett og tspiss. 

Tips 1: husk  utfylle alle bevegelsene dine.

Tips 2: film deg selv som danser og se gjennom hva du kan forbedre deg p, dette hjelper virkelig mye.

Tips 3: nr du danser husk at du skal gjre deg s lang s mulig og hold hodet hyt.

Tips 4: hvis du vil f bra balanse p tspiss skoene m du ve ofte. Det hjelper virkelig ve hvertall annen hver dag eller hvis du har tid, hverdag.

Tips 5: hvis du vil f en virkelig by i fttene kan du ta begge fttene din halvveis under sofaen og lene deg s langt bak du kan.

Skrevet av Sophie

sportslivet

sportslivet

13, Brum

Hei! Vi er 4 jenter som driver med ulike sporter. Les bloggen vr for tips, fails og innblikk fra vre treninger.

Kategorier

Arkiv

Siste innlegg

Siste kommentarer

Lenker